Fields of logic

11 januari 2007

In de Belgische blogoscoop draait het vandaag rond het spelletje “Fields of logic“, persoonlijk geraak ik niet verder dan Level 10, een domme schuifpuzzel (gelijk we vroeger altijd bij de verzekeringen kregen, met het bedrijfslogo op), waar ik absoluut niet goed in ben. Nog nooit in mijn level heb ik zoiets opgelost gekregen, dus ga ik mij er nu ook niet mee bezig houden.

En ja, ik schep daar plezier in, uw examens om zeep helpen met spelletjes. Ha! Inderdaad, ik zou nen dzoef moeten krijgen.

5 Responses to “Fields of logic”

  1. SavageFX Says:

    Damn, gestrand op level 9 :-P
    Nuja, ik moet toch gaan verderleren dus eigenlijk is dat nog zo slecht niet :-)

  2. dirtyjos Says:

    Maha, 17 minuten om heel dat spel uit te spelen. Nice (H).

    Level 9 is met een schaakpion. Denk aan een schaakbord.

  3. SavageFX Says:

    Ja, ik heb wat zitten proberen, zowat alle bewegingen die een pion kan doen volgens mij (of manieren waarop je dat kan voorstellen) maar bon..tis geen groot verlies :D

  4. dirtyjos Says:

    Ge moet die gewoon afwisselend omdraaien of niet, zodat ge een schaakbordpatroon krijgt.

  5. SavageFX Says:

    Khad het ondertussen ook nog eens zelf geprobeerd en het was dus logischer dan ik dacht. Gewoon schaakbordpatroon zoals ge zegt. Kheb het ondertussen uit trouwens. 18 minuten tijd.


Geef een reactie

Volg

Ontvang elk nieuw bericht direct in je inbox.

