De Slimste Mens

8 januari 2007

Je vindt in de zijbalk een scorebord van De Slimste Mens Ter Wereld. Enige fouten in deze cijfers zijn langs mijn kant, en hebben in geen geval iets te maken met Woestijnvis.

Die tussenstand staat daar om te kunnen kijken of Heidi Lenaerts nu wél of niet in die finaleweek gaat zitten. Natuurlijk hoop ik keihard van wel, maar de kans is klein. Als Rutget Beke morgen nog een keer Slimste Mens wordt is de kans al zéér klein. Dan is het namelijk een gelijkstand, en ik weet begot niet hoe ze dat gaan oplossen.

3 Responses to “De Slimste Mens”

  1. TV Says:

    Heeft Rutger Beke niet nog maar 2 maal meegedaan en 2 maal gewonnen? Van het eerste ben ik niet zeker, maar ik weet wel dat het aantal keer gewonnen juist is.

  2. 3ddfreak Says:

    Bwa, no offence to Rutger Beke maar ik denk niet dat hij nog lang zal meegaan. Tis geen domme jongen maar eigenlijk heeft hij al een paar keer chance gehad met zijn vragen op de goeie momenten.. Zo van die sportvragen die iedereen weet (behalve Marc Reynebeau).

  3. Dirty Jos Says:

    Mijn gedacht is er al veel gefoefeld geweest met die vragen hoor. Krijgt Karl keimoeilijke foto’s, krijgt Reynebeau daar zomaar even wat fruit. Het grappige was dan wel dat Marc daar ook niks van kende.
    We zitten trouwens nog maar in week 5, en ik denk dat de “voorrondes” 12 weken duren, als ik me niet vergis?


Geef een reactie

