Geilen boecht

9 januari 2007

Hopla, vanavond heeft Steve Jobs de iPhone voorgesteld. Onmiddelijk gevolgd door de officiële pagina op Apple.com. Al langer ben ik aan het geilen op dit, tot heden, fictief apparaat. Wat is die iPhone nu eigenlijk? Een mobiele telefoon, een breedbeeld-iPod met touch-control en een internetcomminucatieding. Hij runt helemaal op Mac OS X en ziet er ongelooflijk lekker uit.

Beginnen sparen, dat is de boodschap, de 4-gig-versie gaat in de US&A een 500 dollar kosten, de 8-gig-variant een 600 euro, ofzo heb ik toch ergens gelezen. In het vierde kwartaal van dit nieuwe jaar zou hij ook in Europa te verkrijgen moeten zijn. Dat geeft ons ongeveer 6 maanden om twintigduizend frank bijeen te sparen.

2 Responses to “Geilen boecht”

  1. 3ddfreak Says:

    Pff, ik snap echt niet wat er zo speciaal is aan die Iphone… Het énige positieve is het design maar daar zou ik nooit 500 euro voor neerleggen. Geef mij maar een Symbian gestuurde smartphone met de laatste nieuwe technolgiën onboard! :p


Geef een reactie

