De Slimste Mens (3)

11 januari 2007

Vandaag was Rik Torfs, voor de eerste keer in zijn (totnogtoe) korte jury-belevenis, écht grappig. Oké, gisteren had hij ook al een gevat antwoord op de vraag: “En Rik, welke woorden komen het vaakst voor in de Koran?” “Wel Eric, dat zijn ten eerste Mohammed, ten tweede schaap, en ten derde … ten derde is dat vliegbrevet.”

Maar vandaag was het er écht op, een flauwe mop, dat wel, maar grappig, strijkliggen! “Professor, bent u al eens naar de spermabank geweest?” “Neen kwismaster, ik ben nog van de oude stempel, ik bewaar alles in een oude sok onder mijn matras.”

Oh ja, Rutger “ik moest per se Heidi Lenaerts de finaleweek ontzeggen” Beke ligt eruit. Ik wens u wederom eremetaal toe in Hawaï, Blikken Man.

One Response to “De Slimste Mens (3)”

  1. 3ddfreak Says:

    Idd, eindelijk was em eens echt grappig! En Steven speelt zeker de finale als hij zo doorgaat!


Geef een reactie

