Interessante dag

2 februari 2007

Zo een dagje zalig überniks doen, jaja, dat kan er al wel vaker in. Prison Break, 24, Heroes en Stargate gekeken. Ook de nieuwe Simpsons was uitermate lekker.

Het was interessant om net voor 8 uur mijn licht – allez, eigenlijk het licht op mijn lief haar kot – uit te doen. Het was ook interessant om later te weten te komen dat het opnieuw aansteken van het licht méér verbruikt dan het vijf minuten laten branden.

Het was ook interessant om te kijken hoe de mannen van Asfaltkonijn hun plannen voor hun party bekend gemaakt hebben. Alle informatie vind je hier. En dat wordt écht wel een vet feestje!

5 Responses to “Interessante dag”

  1. SavageFX Says:

    “Het was interessant om net voor 8 uur mijn licht – allez, eigenlijk het licht op mijn lief haar kot – uit te doen.”

    mmm, blijkbaar zijn er nieuwsfeiten die nog niet zijn doorgedrongen tot bij mij 😉

    Toch wel braaf geweest tijdens die 5 minuten in het donker hoop ik? 😛

  2. bloekie-hits-his-G-spot Says:

    hebt gij een lief?


Geef een reactie

