Over Tequila Thursday enzo

9 februari 2007

Wel, ik ga vanaf nu een nieuwe muziekdag in het leven roepen, die naast Tequila Thursday moet komen te staan. Het wordt Sequoia Sunday, er gaan dus twee muziekdagen hier komen, en er is niet echt een wezenlijk verschil tussen deze twee dagen, dus niet dat de ene dag een bepaalde stijl gaat zijn en de andere dag een andere, het wordt gewoon twee keer fun per week. Ik ga proberen om elke keer er zo’n ding komt een 3-tal (of meer) mp3’tjes, MySpaces of whatever bijeen te zoeken en die hier dan te plaatsen, zoals dat bij Tequila Thursday al het geval was.

Waarom twee dagen? Dat geeft mij het recht om er af toe eens eentje over te slaan, als ik geen zin heb, of niet genoeg stuff vind, zo kan ik het ook wat meer spreiden, en ook wat meer rechtstreeks op de bal spelen.

Heb jij nog goeie tips over MySpace enzo? Je kan ze altijd kwijt via een PM op onze MySpace. Adios muchachos!

Geef een reactie

