Trance is ook muziek, naartschijnt

7 maart 2007

2 Responses to “Trance is ook muziek, naartschijnt”

  1. Rommi Says:

    Mercikes voor mee m’n reclame (aka spam) actie draaiende te houden, en ik hoop uiteraard dat ge zelf ook es komt piepen! Airwave komt met een unieke live-set, gaat zowiezo interessant zijn voor u om van dichtbij te bekijken denk ik!
    VVK via http://www.affexion.be !

    In elk geval, nogmaals dank en hopelijk tot dan!

    (Btw, in Opera zie ik de images in uw blogposts niet!­čÖé ik vond het maar vreemd, zo’n lege post met enkel de titel ‘Trance is ook muziek, naartschijnt’­čśÇ )

  2. dirtyjos Says:

    Trance draaien ├ęn Opera gebruiken? En gij zijt ne maat van mij?

    Mss moet ik mijn leven toch maar eens overdenken.


Geef een reactie

