Ray-Ban zonneglazen

11 maart 2007

Ik ben op zoek naar een zonnebril. Niet zomaar een zonnebril, een specifieke Ray-Ban zonnebril. Ray-Ban is een Amerikaans merk, en is übercool. Ik heb wel een probleem: ik ken namelijk geen winkels waar ze deze zonnebrillen verkopen. Als iemand mij de weg kan wijzen, u zou voor eeuwig heilig zijn.

6 Responses to “Ray-Ban zonneglazen”

  1. pieter Says:

    wa is da nu? da is een van de grootste merken voor zonnebrillen enheeft zekr geen introductie nodig

    rayban vekopen ze overal,u specifiek model…da is een ander probleem

  2. nathalie Says:

    Ik heb er zo een! Had er nog véél geld voor kunnen krijgen op de afgelopen festivals, ma you don’t sell your precious :p

  3. dirtyjos Says:

    En toch wel grappig hoe geen enkele winkel hier aan bod komt.

  4. pieter Says:

    in antwerpen, als ge van Boerla naar KBCtoren stapt komde er een paar tegen, gewoon uitkijken naar het logoke van rayban op de vitrine

  5. teefvy Says:

    Teefvy
    in de stapelstraat in st-truiden: warniers
    daar kunde da merk vinden. Ma ik weet nie of ze die zonnebril daar hebben WANT warniers verkoopt alleen stijlvolle zonnebrillen


Geef een reactie

