Koerlogica

5 april 2007

Co-commentator Hans hangt al langer mijn voeten uit. Doet niets anders dan Michel en Karl nazeggen, of van die überlogische praat verkopen, om toch maar als een kenner over te komen. Zojuist nog gehoord: “Als je voorop gaat rijden, en je pakt 3 minuten, en je blijft de rest van de koers even snel rijden als het peloton dat achter je jaagt, dan win je.” Kijk, zo’n uitspraken, daar krijg ik het heen-en-weer van.

3 Responses to “Koerlogica”

  1. Koen Says:

    Het is nochtans José die commentaar aan het geven was zojuist.

  2. dirtyjos Says:

    Ah, is dat José? Ik kan die mannen echt niet uit mekaar houden.

    Maar die co-commentators vind ik toch niet echt zo geweldig, altijd zo’n accent van hier tot ginderachter.

    En Michel Wuyts begint ook wel tegen te steken. Elke koers hetzelfde verhaal over die renner en over dat fietsenmerk. Vroeger vertelde hij vaak nog nieuwtjes, dat is véél minder geworden.

    Maar ja, Marc zal nooit willen terugkomen vrees ik.

  3. Boskabout Says:

    Zolang ge er maar niet het vliegend schijt van krijgt maakt me dat allemaal niet zoveel uit. Als’t maar goei koers is🙂.


Geef een reactie

