Rarara

18 april 2007

Wie heb ik gezien daarjuist in een auto van Supertalent? Gay Styles!

Ah, en over die neger die ze in de tussenstukjes van Temptation Island laten opdraven. Van mij mag Jean-Marie Pfaff zijn kunsten daar wel eens op botvieren.

4 Responses to “Rarara”

  1. dirtyjos Says:

    Ben ik een racist omdat ik 2 personen niet echt fijn vind?

    Er zijn genoeg negers, chinezen, turken en meer buitenlanders die ik wel ongelooflijk toffe mensen vind, dus je comment slaat nergens op.

  2. S Says:

    Die van Temptation Island is gewoon geniaal! ­čÖé

  3. Desktopjunk Says:

    Thanks, always good posts on your blog!


Geef een reactie

