Biets en blieps

1 mei 2007

Jaja, hier zit ik nu, in de XLair-studio, een beetje te leechen op de bandbreedte van deze studentenradio. Zojuist werd mijn classics-setje opgenomen, en nu zit ik te wachten tot de technieker terugkomt met pizza. Vanaf morgen staat de uitzending online, met onder andere zéér exclusief Lean And Bounce van Duke Dumont (moet je dat nu op z’n Frans of op z’n Engels uitspreken, die Dumont?) en de nieuwe Chemical Brothers zit er ook in. Méér dan genoeg om je te amuseren dus.

In exclusieve avant-première geef ik jullie ook mijn setlist al mee, dan kunnen jullie lekker een dagje wachten op die heerlijke mix van gouwe ouwen.

  • Samantha Fu – Theme From Discotheque
  • WhoMadeWho – Flat Beat
  • Felix Da Housecat – Silver Screen Shower Scene
  • Technotronik ft. Ya Kid K – Pump Up The Jam
  • Black Strobe vs. Basement Jaxx – Where’s Your Italian Firefly At? (Dirty Jos Live Mashing)
  • Justice – Let There Be Light (Demo version)
  • Stardust – Music Sounds Better With You
  • Zongamin vs. Tiga – Louder Than A Bongo Song (Dirty Jos Live Mashing)
  • Kraftwerk – Aerodynamik (Alex Gopher/Etienne De Crécy Dynamik mix)
  • Spektrum – Kinda New (Tiefschwarz dub)

Kmoe mie vantijd oek ies jeunen hé. 

3 Responses to “Biets en blieps”

  1. futtta Says:

    via-via op je blog gekomen, setlist ziet er fijn uit, waar/ hoe kunnen we dat -morgen of later- beluisteren?

  2. Boskabout Says:

    Dat het maar rap morgen is :-).

  3. CT_sexyjoene Says:

    Het ziet er deftig uit


Plaats een reactie