Biets en blieps (pt. 2)

2 mei 2007

Niet alleen doe ik een setje in de nieuwste aflevering van B&B, die deze avond online gesmeten wordt (als het niet uitgesteld wordt, that is), neen hoor, Davy was ook een special guest in een ander XLair-programma gisteravond. Samen met Stijn zaten we bij Lorenzo voor de microfoon tijden Normalize. Ik vermoed dat normaalgezien geen enkele kat naar dat programma luistert (persoonlijk vind ik dat niet zo erg, ik heb het niet echt zo voor katten), ik had er ook nog nooit van gehoord.

Nu gaat dit waarschijnlijk heel bekakt klinken, maar ik vermoed dat deze aflevering (die je dus een hele week kan herbeluisteren) ongeveer het beste moet geweest zijn dat in lange tijd op XLair geweest is. Wees er dus zeker van dat u onze deskundige muziekkeuze en raak geplaatste zever gehoord heeft, alvorens het te laat is!

Geef een reactie

