To all you haters

13 mei 2007

In het licht van recente comments even dit bericht. Als jullie ons niet kunnen uitstaan, wat doen jullie dan hier?

14 Responses to “To all you haters”

  1. Boskabout Says:

    Was dat een retorische vraag, of wilt ge het echt weten? 😀

  2. Lucas Says:

    Vanaf heden vind ik jullie interessant, want ik ben ook interessant bevonden 😉

  3. Boskabout Says:

    For the record, ik heb niets tegen The Dirty Jos Soundsystem, en ook niets tegen de leden ervan.

  4. Lucas Says:

    Wow wat een fans weer allemaal hier 😀

  5. Beltsin Says:

    Trek het u niet aan man.
    En blijf gewoon die goei plaatjes spelen!

  6. Max Says:

    manne , kijk ge zit nu te kakken op de justice hype ma ge hebt er zelf enorm aan meegedaan door elke scheet van hun te posten

  7. dirtyjos Says:

    Wij zitten niet te kakken op de justice-hype, wij denken al langer dat enkel de eerste EP van Justice geniaal was. De rest was nog wel goed, maar niet geniaal.

  8. Rudi Says:

    Idd max, en zagen dat ed banger dan te veel gehyped wordt, maar wa zie ik weer vanboven op de site staan: bounce that ass on the flour, hydraulics pumpin’ low… hmmm als dat niet dj funk van hmmmm ED BANGER is

  9. dirtyjos Says:

    Je kan toch iets goed vinden én tegelijkertijd vinden dat het te fel gehyped wordt?

  10. Lucas Says:

    Tuurlijk, lijkt me logisch.

  11. Rudi Says:

    Maar je creëert mee de hype, dat s het em juist, nu kent bijna iedereen justice en consorten en wordt het al mainstream, dan vind ik het “lekkere” er wel vanaf. Je kan als dj deze plate nog moeilijk gedraaid krijgen door de hype, 10-tallen euro’s de vuilbak in…de mense hebben al iets van “toch niet weer ed banger”… en wat is dan weer je volgende post: St. SebasiAn, plz om moe van te worde….

  12. dirtyjos Says:

    Ik zeg toch niks over Ed Banger. Ik zeg gewoon dat Justice niet zo geniaal is als iedereen zegt. Het komt mijn oren uit dat iedereen de vergelijking Daft Punk – Justice trekt, terwijl Daft Punk duizend keer beter is, en dat altijd zal blijven. Ik wil hier niet zeggen dat Justice niet goed is.

    SebastiAn is trouwens wel een heel begaafde kerel. Eigen sound, telkens weer fris.

    Mee een hype creëren? Ik denk het niet hoor. Deze weblog heeft ongeveer 180 bezoekers per dag, waarschijnlijk is een heel groot deel daarvan zelfs dagelijks (of twee-dagelijks) bezoeker, dus zoveel mensen bereiken wij niet. De mensen die hier dan komen, daar is dan weer een heel groot deel van op de hoogte van de laatste hypes, en zorgen wij dus voor niks.

    Wij promoten muziek die wij goed vinden. Of dat nu gehypete dingen zijn als Justice, SebastiAn of Surkin, of dat zijn onbekendere dingen als Tonite Only, Mr Miyagi en anderen, dat maakt ons niet zozeer uit.

    Ik wou gewoon even duiden dat de hype helemaal niet proportioneel is met de kwaliteit die je ervan krijgt. Maar dat willen jullie precies niet begrijpen, hoe vaak ik het hier ook blijf herhalen.

  13. Max Says:

    Ge kunt justice ook niet vergelijken met daft Punk . en goed en slecht blijft een relatief begrip .

  14. Peregrine Says:

    Of heel de nest nu gehypet is of niet kan me eigenlijk geen moer schelen. Dirty Jos is een dynamisch dj-duo met een eigen sound, dat nu eenmaal dicht aanleund bij Justice en consoorten (over smaak valt niet te twisten). Het is bovenal goed dansbaar, zowel de gehypete stuff als het onbekend materiaal. Het is hier een blog, met de nadruk op muziek -niet abnormaal, het is hun hobby-, dat er dan topics aangesneden worden als Ed Banger, Daft Punk en dergelijke,vind ik enigszins logisch.
    Ook wil ik nog extra in de verf zetten dat ik het enorm apprecieer dat hier zowel de gangbare muziek als totale underground muziek aan bod komt, voor mij is het simpelweg een goed blog, net zoals vele andere (o.a. get raveslaved).

    Ik denk er het mijne van: zowel van Dirty Jos als hun blog, voor mij zijn ze beide ‘BANGERlijk’ 😀


Geef een reactie

