Stemtesten

28 mei 2007

Bij de Standaard-stemtest kwam ik het dichtst bij Open VLD uit, binnen mijn kring vielen ook nog de Lijst Dedecker, CD&V en Spirit (ofzo meen ik mij toch te herinneren).  Vandaag deed ik de VRT-stemtest, en die viel heel anders uit. Mijn top-5 bestaat uit N-VA, CD&V, Spirit, Vlaams Belang en Lijst Dedecker. Verder hebben we dan SP.A, de PVDA+, Open VLD pas voorlaatst en als hekkensluiter Groen!

Op zich sluit dit wel meer aan bij wat ik zelf ook denk. Alleen ben ik wel van mijn melk dat Vlaams Belang op 4 komt en Groen! pas laatst.

2 Responses to “Stemtesten”

  1. SavageFX Says:

    Ik lag bij de standaard int midden tussen openVLD en CD&V en als ge de franse partijen inschakelt geloof ik ook heel dicht bij de MR.
    En bij de VRT van hetzelfde.
    Daar komt spirit wel op de tweede plaats terwijl ik er bij de standaard ver weg van lig.

  2. aalstblogt Says:

    Niets van aantrekken. Gewoon stemmen voor wie jij wil. Die stemtesten kunnen je op weg zetten of doen nadenken. Meer ook niet.
    Ik kom twee keer bij dezelfde partij uit, maar ik weet eigenlijk nog niet 100% voor wie ik ga stemmen.
    pierreducoin


Geef een reactie

