Justice

9 juni 2007

5 Responses to “Justice”

  1. Boskabout Says:

    Bend Over wist dit weekend in Going Out te vertellen dat het album in Belgi├ź de 28ste ofzo pas zou gereleased worden:-/.

  2. pieter Says:

    ik kan et ni echt apprecieren den toer daze nu opgaan
    hun radio 1 essential mix doet mij niks
    als ze daarmee op pukkelpop afkomen gaak wa liggen maffen denkik

    gelukkig is er digitalism en erol nog

  3. dirtyjos Says:

    Ja, teveel speciale dingen in die Essential Mix.

  4. Boskabout Says:

    Ik denk dat ze op Pukkelpop wel een feestje zullen bouwen hoor­čśë. Een radio-set is toch iets gans anders dan draaien in een club voor 200 man ofzo.

    Trouwens, Justice is misschien niet zo geniaal volgens dirtyjos, maar ze maken anders wel vrij goeie “epische” muziek :-p. En ik denk dat deze set meer episch/filmisch gezien moet worden, dan voor in een donker zweethok.

  5. dirtyjos Says:

    Neenee Boskabout, het is weldegelijk een doorsnede van wat ze doorgaans spelen. Alleen hebben ze geprobeerd “gedurfd” over te komen, en dat bijt hen recht in het achterste.

    En qua “epische” muziek moet ik u zeker de nieuwe plaat van DatA aanraden.


Geef een reactie

