Britain’s Got Talent : De finalisten

17 juni 2007

Britain’s Got Talent is de Engelse versie van Supertalent in Vlaanderen. In tegenstelling tot het uitermate saai programma dat ze er hier van maakten is het in het Verenigd Koninkrijk een spetterend gebeuren met sjieke talenten. De winnaar krijgt niet alleen een smak geld, maar mag ook voor Her Majesty The Queen optreden. Hier de zes finalisten, die vanavond zullen moeten bewijzen dat ze de koningen waardig zijn.

Damon Scott: Eigenlijk is het heel simpel, maar daardoor ook weer geniaal en grappig. Deze jongeman heeft een aap-pop over zijn arm geschoven, en doet daarmee vanalle grappige dingen. Een soort van poppenkast/buikspreek-act.

Paul Potts: 36-jarige gsm-verkoper heeft een opera-talent. Deze man werd overal op het internet een hype, met zijn scheef bakkes en droevige puppy-oogjes. Toch wel straf wat hij kan, ook al heeft hij opera-lessen gevolgd.

Kombat Breakers: Groep Britse jongeren met problemen thuis. Als een soort zelf-therapie zijn ze begonnen met breakdance. Stonden reeds op het podium met Busted en Blue. De jury noemt hen “een prachtig voorbeeld voor de hedendaagse Britse jeugd.”

Bessie Curzons: 11-jarig meisje dat scènes uit bekende toneelstukken brengt. Haar grote droom is ooit op een West-End-podium te staan, het Broadway van Engeland. En ze doet dat goed.

Connie Talbot: 6-jarige zangeresje. De Sylvie Melodie van Engeland. Haar stem was verzwakt in de halve-finale door het vele oefenen, maar check ook zeker haar optreden uit de eerste ronden (“Somewhere over the rainbow”), kippenvel.

Bar Wizards: Twee barmannen die met flessen staan te zwieren. Ik zou het zelf niet aandurven, maar scherven brengen geluk. Ik vraag mij af hoe ze dat zo goed geleerd hebben, dan moet er toch al veel gesneuveld zijn?

En wie zijn jouw favorieten? Laat het zeker weten in de comments! Die van mij:

One Response to “Britain’s Got Talent : De finalisten”

  1. Ellen Says:

    Doe mij maar bessie !! De rest heeft al zowat afgedaan bij mij. Ik haat de aap ECHT. Paul Potts, how je, hij kan echt wel zingen. Maar eerst lessen volgen en dan een onschuldig kopke opzetten. Neeje, da pakt nie bij mij. Mja, kombat breakers, ze zijn wel goed, maar er zijn wel meer mensen die goed knn breakdancen, nie? En dan connie, zo schattig en zo fenomenaal. Maar toch was ik nie overtuigd van haar versie van Ben. Hier vond ik ons Sylvie toch beter. Ten slotte kan ik weinig zeggen over die barmannen, heb ze nog nie aant werk gezien ( en gaat ook ff nie wegens het downloadlimiet hihi ) maar ik betwijfel of ze mij met verstomming doen slaan. Tom Cruise heeft me te zeer ne degout bezorgd voor aanstellerige barmannen, denk ik. Voila se, en bij deze nog maar één woord : supercalifragilisticexpialidocious !!! :d


Geef een reactie

