MTV Video Music Awards : and the nominees are …

8 augustus 2007

Beyoncé – Irreplacable

Klassieke stijlvolle uitvoering van het verhaal dat verteld wordt in het liedje. Buiten een Beyoncé in BH en een headbangende Beyoncé vind ik er niet veel aan. (P.S.: Muziek begint na 22 seconden)

Justice – D.A.N.C.E.

Tja, So Me heeft ferm zijn best gedaan om weer een prachtige clip uit zijn mouw te toveren. Ik vind dat idee met die t-shirten toch wel origineel gedaan. Vorig jaar versloegen ze Kanye West al, met hun clip voor Never Be Alone / We Are Your Friends, dus misschien dat ze dit jaar wel een beetje benadeeld worden?

Rihanna & Jay-Z – Umbrella

Er zit niet echt veel meer in deze clip dan een sensuele Rihanna en een choreografie, toch voegt deze clip iets toe aan het nummer, dat ik, zonder clip, helaas niet helemaal kan uithoren. Toch wel sjiek gedaan.

Justin Timberlake – What Goes Around

Meer dan Scarlett Johansson hebben wij hier niet nodig! Maar de clip zit ook heel filmisch in mekaar, en dat heeft waarschijnlijk heel veel geld gekost, en dat is, alleszins volgens Kanye West, een award waard. Maar het is gewoon een mooie clip, waar je graag naar kijkt, en daar draait het nu eenmaal om.

Kanye West – Stronger

’t Is Kanye West, dat alleen is al punten waard, en dan nog met een geslaagde sample van Daft Punk, dan ben je goed op weg. Zéker als je de robots zelf nog eens in je clip kan laten voorkomen. Het is naartschijnt een mini-remake van een sjieke Aziatische film. Mij komt het eigenlijk alleen maar over als “zoveel mogelijk dure en sjieke dingen in mijn clip steken”. Misschien als ik ooit het echte verhaal waar het over gaat te weten kom, dat ik het dan wel een geweldige clip zou vinden.

Amy Winehouse – Rehab

Sjiek idee, maar Amy zingt helemaal niet geloofwaardig, dat doet al veel afbreuk aan de clip. Niet echt een kandidaat-winnaar volgens mij.

One Response to “MTV Video Music Awards : and the nominees are …”

  1. SavageFX Says:

    Er zitten inderdaad stukjes van Akira in verwerkt en persoonlijk vind ik dat wel erg “cool” 😛 En dan ook nog es Daft Punk erin verwerkt. Ik zou zelfs durven zeggen dat ik het een geweldig nummer vind 😉


Geef een reactie

