Pukkelpop

19 augustus 2007

Elke dag 1 hoogtepunt, een magere troost voor een anders zo hoogstaand festival. Alles kreeg bij mij een “mèh”-gevoel los. Het was allemaal wel goed, maar daar bleef het ook bij, het was niet super. De hoogtepunten waren Boys Noize, Mouse on Mars en Erol Alkan. Andere optredens als Bonde Do Role, Bromheads Jacket, The Hives, 1990s, Nine Inch Nails, Booka Shade en Fujiya & Miyagi boeiden ook wel, maar zullen nooit een cultstatus bereiken.

Dan weten we vanaf nu ook dat een superaffiche niet garant staat voor een geslaagd muziekfestijn.

De sfeer was daarentegen wél één van de beste die ik al heb meegemaakt in mijn leven!

9 Responses to “Pukkelpop”

  1. crowolf Says:

    How jong, Nine Inch Nails geen cultstatus? In andere kringen toch zeker wel hoor.

  2. dirtyjos Says:

    Mijn excuses aan die kringen dan, bij mij zal het concert niet als ‘woooooooow’ aangeschreven staan. Maar begrijp me niet verkeerd, ik vond het wel een goed optreden.

  3. pieter Says:

    heb genoten van de klassiekers: sebastian, boys noize, mstrkrft, justice, erol alkan en the glimmers

    paar bandjes (beter) leren kennen: van jets, blackbox revelation, patrick wolf en matt&kim, the hives, gogol bordello

    ook het obligate d&b zweetfestijn ontbrak niet

    was zwaar gedegouteer van de performance van kaiser chiefs, smashing pumpkins

    mijn hoogtepunten waren toch wel digitalism, justice, andy c en matt&kim

  4. Lander Says:

    Mijn Pukkelpop:

    Mega:
    Boys Noize, Dizzee Rascal, Digitalism, MSTRKRFT, Justice live!, Erol Alkan, Booka Shade, Neveneffecten, New Young Pony Club
    Goed:
    Lo-Fi-Fnk, SebastiAn, Zombie Nation, Gildas & Masaya (schandalig weinig volk in den boiler), Architecture In Helsinki, Cajuan, CSS, CocoRosie
    Iets Minder: M.I.A., DJ Jazzy Jeff
    Tegenvaller: Bondo Do Role, Uffie & Feadz, Alex Gopher, Trentemoller,

  5. 3ddfreak Says:

    @Bloekie: Niet naar Digitalism geweest ofzo? Ik was er niet bij maar twas naar het schijnt wel megavet. Heb de set gedownload en het zag er één groot feest uit!

  6. dirtyjos Says:

    Jawel, maar was noot voor noot hetzelfde als op Dour, dus weinig boeiend.

  7. pieter Says:

    paniek paniek
    weet iemand waar da optreden van digitalism is vanavond, en of ge er zonde rkaarten binnen geraakt??

  8. dirtyjos Says:

    Nabij Metropolis Antwerpen, ge kunt altijd proberen.


Geef een reactie

