Cinema

22 augustus 2007

Ik en mijn vriendin hebben er de laatste tijd een gewoonte van gemaakt om eens vaker een filmpje mee te pikken. Dit doen we in de Utopolis in Turnhout, tegen een studententarief van 6 euro. Kost eigenlijk evenveel als een terraske doen de hele avond.

De afgelopen weken zagen we al The Simpsons Movie en Ratatouille, beiden ferme aanraders! Dit weekend gaat de keuze heel waarschijnlijk Hairspray zijn, dat ook overal wordt aangeraden.

Niet veel nieuwswaarde in deze post, maar ik wil jullie er gewoon even op wijzen dat er nog altijd iets als de bioscoop bestaat, en dat er tegenwoordig wel meerdere goeie films zijn.

Oh ja, doet me eraan denken dat ik ook eens met iemand Transformers moet gaan kijken, aangezien dat niet zo direct mijn vriendin haar stijl is.

One Response to “Cinema”

  1. 14K Says:

    In turnhout nog wel… daar durven wij ook wel eens te komen… misschien kunnen we er eens een ‘double-date’ van maken!­čśë


Geef een reactie

