In de categorie “Hou je even bezig tijdens het academiejaar” : Zoek de Busy P’s, E.R.O.L.-t-shirts en Daft Punkjes in de Kanye West-videoclip!

9 oktober 2007

2 Responses to “In de categorie “Hou je even bezig tijdens het academiejaar” : Zoek de Busy P’s, E.R.O.L.-t-shirts en Daft Punkjes in de Kanye West-videoclip!”

  1. Geht's Noch? Says:

    is dien me da so_me come home bordje ni stephen dewaele?

  2. Dirty Jos Says:

    Ja, ik denk dat dieje Buys P dat bordje vast heeft, want ge ziet zo een blauw hand. Maar daarboven zie je inderdaad een oranje Dewaele. Iets meer naar rechts is de gele andere Dewaele, denk ik.

    Linksonder is ook nog een blauwe SebastiAn te zien, volgens mij.


Geef een reactie

