Telenet drukte op de knop

14 december 2007

Jaja, gisteren, middernacht. Telenet drukte op een mysterieuze knop, maar wat zou er gebeuren? Natuurlijk maakt Telenet zich sterk dat het iets is waar iedereen beter van werd. Al gauw gingen mijn bandbreedtedromen een wilde weg bewandelen.

Neen, helaas. Telenet maakt zijn internetlijnen ‘4 x sneller’, althans volgens hun woordenboek. Ik heb thuis BasicNet, denk ik, en de verandering komt bij mij neer op een dubbele uploadsnelheid, waar ik dus geen *** mee ben.

Neen Telenet, zo gaat het niet lang meer duren alvorens ik overstap naar de concurrentie.

4 Responses to “Telenet drukte op de knop”

  1. boskabout Says:

    Wil dit zeggen dat de maandelijks beschikbaar gestelde bandbreedte veel sneller zal opgebruikt zijn? If so: NABJAARS!


  2. Echt lullig. Een onbeperkte limiet is in vele landen al niet eens meer een luxe.

  3. jan de groot Says:

    telenet rulet!!!!


Geef een reactie

