Amerikaans kieskompas

5 januari 2008

Kompas

Kijk zelf bij welke Amerikaanse presidentskandidaat u het best zou passen op dit handig kieskompas. Zelf sta ik het dichtst bij Hillary Clinton, maar alle Democratische kandidaten staan in mijn cirkeltje (alleen staat Barack Obama net iets verder dan de andere drie). Het verst ben ik verwijderd van Fred Thompson.

(via Shellac)

2 Responses to “Amerikaans kieskompas”

  1. xixarro Says:

    Barack Obama is de man die ik de laatste weken meer en meer in de gaten ben beginnen houden. En wat blijkt nu? Daar sluit mijn mening nog het dichtst bij aan ook!


  2. […] Nog maar eens een kieskompas gedaan, deze keer deze van De Standaard, met volgend resultaat: […]


Geef een reactie

