2008 in CD’s: #03: Beastie Boys – Solid Gold Hits

18 januari 2008

Ja, de Beastie Boys, daar moet eigenlijk niet veel uitleg bij vind ik, dat zijn gewoon beestige gasten. Ik vond het altijd wel spijtig dat ik die Beastie Boys-periode nooit echt bewust heb meegemaakt. Vorig jaar genoot ik nog intens van hun laatste album, dat instrumentale gedoe, maar ik was toch benieuwd naar als die Solid Gold Hits die ze op hun curriculum vitae hadden staan. Ik kende wel een groot deel van de nummers, met voor mij toch nog altijd het beste wat ze gemaakt hebben: Brass Monkey, maar er staan ook wel enkele nummers op die ik niet kende. Het is een Best-Of, het zijn de Beastie Boys, het koste maar 8 euro, weinig dingen in het leven zijn zo goed.

Tracklisting:

  1. so what’cha want
  2. brass monkey
  3. ch-check it out
  4. no sleep till brooklyn
  5. hey ladies
  6. pass the mic
  7. an open letter to nyc
  8. root down
  9. shake your rump
  10. intergalactic
  11. sure shot
  12. body movin’ (fatboy slim remix)
  13. triple trouble
  14. sabotage
  15. fight for your right
2 Responses to “2008 in CD’s: #03: Beastie Boys – Solid Gold Hits”

  1. Freaq Says:

    mijn all-time fave’ blijft toch nog altijd ‘the sound of science’. staat er blijkbaar niet tussen, maar moet je zéker eens zien op te snorren. komt van ‘paul’s boutique’, geloof ik…


  2. Oeps, dit hadden we kunnen weten 😀 CD 3 Is bij mij net dezelfde… Maar door examens was ik hier dus niet meer geraakt en had ik het niet gezien.


Geef een reactie

