Coachella

22 januari 2008

Deze keer dan maar de echte affiche van Coachella 2008, met als sterke afwezige toch wel Rage against the Machine (Radiohead staat trouwens op East Festival, een samenwerking van Coachella):

Coachella 2008
2 Responses to “Coachella”

  1. sed Says:

    Die stonden daar vorig jaar toch al? Dat was toen die hun eerste optreden na zoooolang. Wat ik vreemd vind is de headliner van dag 1, is jack johnson zo een grote naam back there in the US?

  2. Dirty Jos Says:

    Ik dacht ergens gelezen te hebben dat het 80% vast stond dat RatM dit jaar op Coachella ging staan, misschien was het gewoon een grote roddel, ik zal het nooit weten.

    Inderdaad, toen ik de affiche bekeek, en de eerste naam Jack Johnson was, toen moest ik toch even slikken. Ik heb zelfs moeten opzoeken wie hij was.


Geef een reactie

