Lust, Caution

25 januari 2008

Gisteren een Sneak Previewke gedaan in de Studios in Leuven, soms steekt dat tegen, soms zit dat mee. Ik ging eigenlijk gewoon om mijn gedachten van mijn examens te zetten, tot opeens Chinese tekens op het filmdoek tevoorschijn kwamen. In mezelf ging het zo van: “Het kan niet waar zijn, oooh…!” En jawel, het was zover, Se, jie, de nieuwe Ang Lee (bekend van Crouching Tiger, Hidden Dragon en Brokeback Mountain) sprong tevoorschijn op het scherm en nam me helemaal mee voor 2,5 uur vol spanning, drama en romantiek.

De film speelt zich af in Azië in de tweede wereldoorlog, in Sjanghai en Hongkong, alwaar het één onder een Japans bewind ligt, en het ander als toevluchtsoord gekozen wordt. Het gaat over het verzet, over de landverraders in de regering, over doorzettingsvermogen, over het leven achter de schermen van een regime, over Mahjong, …

Deze film is een must-see, net zoals bijvoorbeeld Schindler’s List dat is.

3 Responses to “Lust, Caution”

  1. Debbie Says:

    Ik wil die ook zien! Waarom krijg ik nooit leuke sneaks? =(

  2. 3ddfreak Says:

    De DVDrip is al sinds halfweg december beschikbaar in de scene wereld… en ook de unrated versie is enkele dagen geleden gelekt!😀 Aan de votings op IMDB te zien moet het idd wel de moeite zijn maar wegens examens nog niet veel tijd gehad voor films…

  3. dirtyjos Says:

    Een beetje illegaal liggen doen, terwijl je hem voor 3 euro op groot scherm kan zien?

    Geef mij dan maar de Sneak Preview!


Geef een reactie

