Windstilte

15 april 2008

Waarom is het zo stil op die blog van jou?

Omdat ik in het weekend mijn klote-Macbook-adapter niet meehad, en zo een nieuwe veel te veel geld kost. Omdat ik keiveel werk en miserie heb met mijn initiatiestage’s. Omdat ik ondertussen ook nog eens moet leren voor mij examens. Omdat ik gewoon keimoe en doodop ben. Omdat ik zelf geen tijd heb gehad om naar genoeg muziek te luisteren om er iets interessants over te schrijven. Omdat mijn lief nu eenmaal belangrijker is dan heel dat internetgedoe.

Maar bon, dat zijn dus allemaal geen “geldige” excuses volgens de internetmedemens. Benieuwd of we in Freaq zijn lijst hard zullen zakken …

One Response to “Windstilte”

  1. 14K Says:

    Ik kan u alleen maar gelijk geven… ik zit al een hele tijd met hetzelde probleem: Geen tijd meer voor da internetgedoe!


Geef een reactie

