Britain’s Got Talent : Signature

22 augustus 2008

Ze werden uiteindelijk tweede, maar ik vind het geniaal:

En deze jonge gast won de wedstrijd, ook niet slecht:

3 Responses to “Britain’s Got Talent : Signature”

  1. Mirthe Says:

    Awel, ik had tot nu toe alleen dat eerste clipje nog maar gezien, en ik moet toegeven: ik vond ze ook fantastisch. Maar nu ik dat tweede en dat derde zie, vind ik dat het hele Michael Jackson-gedoe toch afgezaagd geraakt. Ik had gedacht dat ze allemaal verschillende ‘performances’ zouden hebben, verschillende ‘situaties’, maar spijtig genoeg is dat niet zo.

    Om origineel te blijven, hadden ze in dat laatste clipje die dikke man misschien over de vloer kunnen laten glijden op zijn knie├źn (vloer pas schoongemaakt en glibberig) als grand finish.

    Ze zijn fantastisch, maar omdat ze ieder keer hetzelfde opnieuw doen, is die tweede plaats wel verdiend.

    (Of deed iedereen drie keer hetzelfde?)

  2. Peregrine Says:

    We Mirthe, ik had net hetzelfde gevoel bij de verschillende clipjes. Enkel het eerste optreden vond ik innovatief. Maar toch vind ik dat Bloekie deze kunstjes eens mag overdoen­čśÇ

  3. Dirty Jos Says:

    Ja, het is wat veel van hetzelfde, maar de gast die won heeft ook hetzelfde dansje geplaceerd als in de eerste ronde. Het draait – volgens mij – echt wel rond een specifieke act, en het feit of je dat van een repetitie-versie kan uitbouwen naar een podium-act.


Geef een reactie

