Foteaux Olympiques

23 augustus 2008

5 Responses to “Foteaux Olympiques”

  1. Freaq Says:

    Verdorie ja, de honderd meter snelvegen, compleet vergeten te kijken!

  2. dirtyjos Says:

    Sylvia Muyshondt, de Belgische afgevaardigde voor de honderd meter snelvegen, kon haar favorietenrol niet vervullen. Hoofdsponsor Swiffer liet weten het topsportcontract met de atlete na het competitieseizoen 2008-2009 op te zeggen.

    Geruchten over nieuwe sponsors zijn er bij de vleet, Sylvia was niet bereikbaar voor commentaar.

  3. freaq Says:

    Sylvia Muyshondt komt zo enorm uit een roman, ik denk van Brusselmans en ik denk ‘Het Zinneloze Zeilen’. Correct me if I’m wrong!

  4. Dirty Jos Says:

    Ik dacht eerder aan “Hoe? Zo!” met Bart Peeters.

  5. freaq Says:

    Haja, juist ­čśÇ Nu, eigenlijk nooit veel naar gekeken, maar nu je het zegt, dat was die madam met die schelle stem, ’t is waar. Ik capituleer.


Geef een reactie

